Zdravá životospráva a kvalitná erekcia u mužov

Je skôr pozitívne, že dnešná generácia venuje čoraz väčšiu pozornosť zdravému životnému štýlu, či už ide o formu zdravšieho stravovania alebo napr. pohybových a športových aktivít. To so sebou prináša lepšiu kondíciu aj z hľadiska sexuálneho života, pričom je možné, že práve títo ľudia nebudú potrebovať v pokročilom veku lieky na erekciu tak, ako ich otcovia či dedovia.

Áno, životný štýl a životospráva dokážu ovplyvňovať mužskú erekciu vo veľkej miere.  Pod takzvanú erektilnú dysfunkciu sa totiž podpisuje veľa faktorov a medzi nimi sú tiež negatívne spúšťače súvisiace napr. s nedostatkom pohybu, sedavým zamestnaním, nezdravým stravovaním, cigaretami, nespavosťou a pravidelným stresom.

poker, cigareta

Je v danom smere vecné si uvedomiť, že erekcia je vlastne výsledkom zdravého fungovania organických procesov a psychiky. Pokiaľ sa nejaká z týchto súčastí naruší, ľahko dokáže prísť k poruchám, ktoré navyše môžu byť pravidelnejšie. Je potrebné zdravé fungovanie ciev a nervov, aby sa „ako na povel“ dokázala nahrnúť do penisu krv, čo následne vedie k jeho stoporeniu. V danom smere ale treba poukázať na dva možné problémy- K stoporeniu buď vôbec nepríde alebo je nekvalitné, alebo na druhej strane vydrží len príliš krátko a prichádza k predčasnej ejakulácii. V oboch takýchto prípadoch vravíme o príznakoch erektilnej dysfunkcie.

stojka na pláži

Riešenie  zdravým životným štýlom a životosprávou

Z hľadiska stravovania si nemusíme predstaviť nejakú prísnu diétu, ale skôr naopak. Hlavne však efektívnu, vyváženú a pestrú stravu, kde dominujú bielkoviny, vlákniny a sacharidy. Takisto je vhodné uprednostniť čerstvé potraviny pred polotovarom či fastfoodom. Za pozitívnu zmienku stoja najmä strukoviny, orechy, ryby, rastlinné oleje.Vo všeobecnosti sa zasa vyhýbať strave, ktorá zvyšuje cholesterol a upcháva cievy. Nezabudnime tiež spomenúť efektívne účinky afodiziák ako napr. maca peruánska, kotvičník zemný, šafran, čili paprika, korenie, čokoláda či napr. zázvor.

Svoju úlohu zohráva aj pravidelná pohyb, resp. nájsť si čas minimálne na pravidelnú prechádzku na čerstvom vzduchu, nakoľko týmto spôsobom sa zdravo okysličuje a prekrvuje organizmus, čo je pre dosiahnutie erekcie potrebné.